K Wi-Fi se můžete připojit pouze na palubě autobusu FlixBus nebo vlaku FlixTrain. Musíte ve svém smartphonu otevřít nastavení Wi-Fi, vybrat „FlixBus Wi-Fi" nebo „FlixTrain Wi-Fi" a přijmout podmínky. Po navázání internetového připojení můžete začít procházet webové stránky. Chcete-li se vrátit na domovskou stránku naší Wi-Fi, přejděte na wifi.flixbus.com nebo wifi.flixtrain.com.
Jste online!
Než začnete používat Wi-Fi, podívejte se, co všechno můžete podniknout s naší bezplatnou palubní službou.
Jak se připojím k bezplatné Wi-Fi na palubě?
Je Wi-Fi neomezená?
Wi-Fi bohužel není neomezená. Abychom zajistili optimalizaci šířky pásma a poskytli lepší zážitek všem na palubě, mohou existovat omezení rychlosti a určitých webových stránek. Po vyčerpání datového limitu nebudete mít přístup k internetu nebo vám snížíme rychlost připojení. Po dokončení cesty obdržíte e-mailem dotazník, který můžete vyplnit a pomoci nám tak dále zlepšovat služby Wi-Fi na palubě.
Proč existují omezení Wi-Fi?
Datový limit a rychlost připojení omezujeme, abychom poskytli spravedlivější služby každému uživateli na palubě. Naším cílem je poskytovat všem cestujícím co nejlepší zážitek, ale vzhledem k pohybu vozidla a omezením v dané zemi/oblasti nemůžeme zaručit rychlý nebo nepřetržitý přístup k internetu. Pokud máte špatné připojení k internetu, zkuste to později, protože možná projíždíte oblastí se slabým pokrytím. Nezapomeňte vyplnit dotazník, který vám zašleme po vaší cestě, abyste nám pomohli dále zlepšovat služby Wi-Fi na palubě.
Je internetové připojení bezpečné?
Wi-Fi na palubě je veřejná; proto doporučujeme vyhnout se přenosům soukromých nebo citlivých informací během připojení.
Mohu si zakoupit další datové balíčky nebo rychlejší Wi-Fi?
V současné době nemáme k dispozici žádné další balíčky na prodej.
Máte nějaké další otázky?
Podívejte se do naší nápovědy nebo kontaktujte naše odborníky ze zákaznického servisu online.